Wegens sterke groei is de firma Glansbeton op zoek naar een bouwkundig administratief commercieel bediende.  We zoeken als het ware een echte administratieve duizendpoot die van aanpakken weet.   Dagelijks komt hier wel iemand over de vloer, en hoewel de ene dag hectisch en vol stress kan zijn is er de andere dag wel de tijd om even te gaan wandelen met onze "kantoorhond".   We zoeken een persoon die die zich ergens in durft vast te bijten en kan genieten van de nodige afwisseling in onze familiale KMO.

Gepolierde betonvloeren zijn onze core business.  Wij starten vanaf de grondwerken.   Plaatsen van bekisting en plaatsen van bewapening.  Storten en leveren van beton.   Het polieren en het inzagen.  Wij verzorgen uw project van a tot Z, want kwaliteit is ons merk!

Davy Renckens, 10 mei 2023

Wie is Glansbeton? 

Ons bedrijf is gespecialiseerd in het plaatsen van gepolijste beton, dit zowel voor moderne woonbeton als voor industrieel gebruik.

Wij voeren vloeren uit voor uw loft, woonkamer, keuken, gang, garage, tuinhuis, oprit, tuinpaadjes of terras, kinderopvang, hangaar, werkplaats, winkel, parking, garages...

Glansbeton BV is een familiale onderneming die van vader op zoon overgegaan is. Een ervaring van meer dan 40 jaar mag voor zich spreken. Deze ervaring wordt gedeeld met jonge dynamische vaklieden. Door gebruik te maken van moderne technieken, behalen wij een "zo" optimaal rendement, wat voor U, resulteert in een zeer gunstige prijs, prima kwaliteit in afwerking en productie.
Glansbeton gaat verder dan andere aannemers. Kwaliteit in werken zit ons in ons bloed.. Wij durven als aannemer een resultaatsverbintenis af te leveren aan onze klant!

We zijn vooral actief in Limburg, Vlaams Brabant Antwerpen en Brussel. We behandelen elk project binnen de industrie, privé en voor de overheid met grote zorg. Onze ervaring, vakbekwaam personeel en de gediversifieerde uitrusting garanderen een vlotte en kwalitatief hoogstaande uitvoering met respect voor uitvoeringstermijnen. 

Wat doe jij?

Algemeen onthaal en telefoon:

  • Opstarten werkdossier met meldingen, planaanvragen en aanvragen signalisatie.
  • Registratie prestaties via leveringsbons en werfrapporten.
  • Maken van maandtotalen, verwerken van vorderingsstaten en opmaken van prijsherzieningen.
  • Registratie en opvolgen opleveringen, borgstellingen en vrijgaven.
  • Actueel houden van prijslijsten betoncentrale.
  • Beantwoorden telefonische of digitale prijsaanvragen en noteren bestellingen.
  • Opmaken verkoopfacturen

Personeel:

  • Wettelijke meldingen van werkloosheid, check in at work, in orde houden aanvragen economische werkloosheid.

Aanbestedingen:

  • Prijsaanvragen bij onderaannemers en leveranciers.
  • Opmaken dossiers: ingave prijzen, zorgen voor volledigheid attesten en veiligheidsdocumenten.

Dit resulteert samen met een jong dynamisch team in een mooie gepolierde betonvloer, zoals een aantal referenties waar we fier op zijn. Eén referentie die we kunnen uitlichten is de woonboot van Tom Waes

Wie ben jij? 

  • Je hebt reeds ervaring met bouwkundig administratieve taken
  • Je werkt graag alleen en zelfstandig.
  • Je hebt een goede kennis van informatica en EXCEL.
  • Je bent assertief en communicatief ingesteld.
  • Je bent discreet en je kan zeer nauwkeurig werken.
  • Je bent bereid om opleidingen te volgen.

 Jobgerelateerde competenties

  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen Documenten doorsturen en klasseren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren 
  • Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
  • Bestellingen plaatsen

Wat kunnen wij jou aanbieden?

  • Je hebt veel variatie in je job.
  • Je krijgt veel zelfstandigheid en autonomie.
  • Er is veel ruimte voor het nemen van initiatieven.
  • Je krijgt voldoende opleidingen.
  • Je werkuren en salaris zijn bespreekbaar en in functie van je profiel.   Werk je het liefst voltijds of deeltijds?
  • Wij volgen het bouwverlof.